بازدید 2237

تداوم بارندگی ها طی ۳۶ ساعت آینده در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: طی ۳۶ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و وزش باد شمالی و کاهش دما و بارندگی به ویژه طی بعدازظهر و شب مهیاست.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 11 November 2023

به گزارش «تابناک»، محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست که با بارش باران همراه است و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان طی امروز بین ۱۰ تا ۲۲ درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به منطقه دانست و افزود: طی ۳۶ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و وزش باد شمالی و کاهش دما و بارندگی به ویژه طی بعد از ظهر و شب مهیاست.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارندگی ها طی امشب و فردا رگباری و شدید خواهد بود، تصریح کرد: منطقه اثر این سامانه بارشی و خنک شهرستان های سیاهکل، آستارا، آستانه اشرفیه، املش، بندرانزلی، تالش، رشت، رضوانشهر، رودبار، رودسر، شفت، صومعه سرا، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال خواهد بود.

دادرس، از کاهش سه تا هفت درجه ای متوسط دمای هوای استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از یکشنبه تا اواسط هفته آینده، جوی غالبا پایدار، در پاره ای از نقاط مه، وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و روند افزایش دما مورد انتظار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی